2009. augusztus 3., hétfő

Imádom a tengert

Sajnos ez már a harmadik nyár, amikor nem volt lehetőségem tengerpartra utazni. :) A cím nem túlzás, valóban imádom. Víz-jegyű lévén a víz egyébként is lételemem, de szerintem nincs is jobb a tengerparti napozásnál, az igazi "hullámfürdőzéstől", a sós vízen lebegéstől és tengerben úszástól. Én a tipikus passzív nyaraló vagyok. Egy tengerparti nyaralás alkalmával képes vagyok majdnem egész nap parton lenni és akár még éjszakai fürdőzni is. :D Na mindegy is, nem fájdítom tovább a szívem.
Ez az oldalam a táborra készült, a tippelős játékra. Íme:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
Cherry Arte papírok/Cherry Arte papers
fotókartonok/other cardstocks
Hero Arts akrilbélyegzőszett/Hero Arts clear stamp set: Hello Birdie
Hero Arts Flourish Design Block
indás pecsét/swirl stamp: Scrap Bazár
Prima virágok/Prima flowers
fa hal/wooden fish: Rayher
betűtípus/font: cheri
Colorbox folyékony kréták/Colorbox Chalk Ink
Brilliance tinták/Brilliance inks: Pearlescent chocolate, Moonlight white

Az oldallal próbáltam kicsit nehezíteni a tippelők dolgát. Nem akartam teljesen rám jellemzőt alkotni, de azért szerettem volna, hogy felismerhetők legyenek a rám jellemző elemek. Az én oldalamat ismerték fel legtöbben a táborban, szóval nem voltam elég cseles. :)
A fotót anyuék készítették a tavalyi nyaralásukon Zakynthoszon Görögországban.
Az alap Bazzil karton. A zöld, sötétkék és a barna egyszínű papír fotókarton. A kéket Fiskars domborítóval domborítottam, majd Brilliance tintával emeltem ki a domború részeket. A barnára ugyanezzel a tintával pecsételtem Hero Arts Design Blockkal. A zöld és a kék mintás papír a csobbanás készletből megmaradt papírok. A fotó színeit próbáltam követni, mert szerintem gyönyörűek. Próbáltam köré egy kis "környezetet" csinálni. Alul a tenger a két hullámmal, benne halak és tengeri csillagok. Felül pedig az ég madarakkal. A fotó jobb alsó sarkában lévő bokorhoz pedig virágokat tettem. A kék hal fából van és a Rayherben kapható. A csillagok filcből vannak, de sajnos nem tudom, honnan, mert ajándékba kaptam. A többi halat én vágtam ki, kicsit krétáztam és rajzoltam nekik szemet és szájat. :) A felhőket is megrajzoltam, kézzel vágtam és végül krétáztam. Az egyikre került a cím eleje. A madarakat Hero Arts pecsételővel pecsételtem, kivágtam és Sharpie filcekkel színeztem. A "tengert" feliratot nyomtattam (cheri betűtípus) és kivágtam, majd 3D-s ragasztóval rögzítettem. A fotó mellett futó indát pecsételtem majd kivágtam. A pecsét Scrap Bazáros egyedi bélyegző. Úgy rajzoltam meg, hogy a részei külön-külön is használhatóak legyenek, de össze is lehessen kapcsolni őket.
Ezen az oldalamon már láthattátok, de akkor csak két részt kapcsoltam össze. A mostanin négyet. A barna karton szélét a pénzérmés technikával fodroztam (pont ezt fotóztam le a cikkhez :D).
Részletfotók:
Köszi, hogy benéztél! Szép estét!

0 kedves megjegyzés