2015. január 13., kedd

Mérföldkövek könyvalbum

A 2014-es tarjáni scrap táborban a fő projekt egy régi könyvből készült album volt Veka vezetésével. Témaként a saját életem meghatározó eseményeit választottam, így lett Márföldkövek a címe. Nagyon tetszett ez a workshop, és imádtam készíteni az albumot. Ez az első próbálkozásom, hogy könyvből készítsek albumot, szóval igazi kihívás volt. :)
Szándékosan "hagytam félbe" az albumot, mert még remélem, lesz jó néhány mérföldkő az életemben. :) Viszont nemrég befejeztem az eddigieket. Minden belekerült, amit akartam.
Az első oldalra egy idézetet fogok majd írni, de még nem találtam meg az igazit.
A könyv alapjául az egyik kedvenc könyvem, a Varázscsók egy kemény kötéses, fűzött példányát választottam (direkt erre a célra vásároltam, van másik, ne aggódj! :)). Fontos volt számomra, hogy ha már az életemről szól, ne egy szótárból vagy hasonlóból készüljön, hanem egy olyan könyvből, amit igazán szeretek.
Ilyen lett:


Remélem, tetszik!
Köszönöm, hogy itt jártál! Szép estét!

0 kedves megjegyzés