2009. április 22., szerda

Tabló

Elkészültem életem első tablójával (ki tudja, hány lesz még? :)) Eléggé féltem tőle, mégis csak nagy felelősség, de azt hiszem sikerült, amit szerettem volna. Az egyik barátnőm/rokonom most ballag a Fazekas Mihály Gimnáziumból. Ő ajánlott be, így kaptam a felkérést. A színeket és az alapmotívumot ők találták ki: a magyar népmesék főcímében látható madárkák, indák bordó-krém színben (egyébként az eredeti is ilyen). Volt meló vele rendesen, de összességében azt hiszem megérte. Az osztálynak és nekem is nagyon tetszik a végeredmény.Aki esetleg szeretné élőben látni, Debrecenben a Naplónál (Dósa Nádor tér) lesz kirakva péntektől szerdáig biztosan, de lehet, hogy a ballagás (csütörtök) után is valameddig.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Ez azért mégsem igazi scrapbook, és ebben még eléggé kezdő vagyok...
Köszönöm, hogy benéztél! További szép napot!

5 kedves megjegyzés

altalena írta...

Hű Atyus, ez tényleg nagy munka lehetett, de nagyon szép lett..mekkora felbontásban készítetted el, hogy jól nagyítható legyen?

Atyus írta...

Köszi! :)
Az eredeti 120x90cm 300dpi-vel. De előtte konzultáltam a fotólaborral, ahol előhívattuk, hogy mekkora dpisre csináljam.

Vera írta...

Gratulálok! Nagyon szép munka! :)

Merika írta...

Gratulálok, ez igazi komoly feledat lehetett!Nagyon szép lett nem csoda hogy elégedettek!!!

Rucola Designs írta...

Először is: gratulálok, másodszor: gyere játszani! Nézz be a blogomba!