2009. április 6., hétfő

Takssal

Taks alias Éva az egyik legrégebbi barátnőm. A kép szilveszterkor készült. Muszáj volt oldalba foglalni, mert ritka a jó kép rólunk (mindig hülye fejeket vág :)) A kép kicsit ábrándosra sikerült, de nekem tetszik. Íme:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil kartonok/Bazzil cardstocks: Oslo, Johannesburg
egyéb papírok/other papers
Prima virágok/Prima flowers
Hero Arts akril pecsételőszett/Hero Arts Clear Stamp Set: Bird Branch, Hello Birdie
Fancy Pants akril pecsételőszett/Fancy Pants clear stamp set: In My Words
Colorbox folyékony kréta/Colorbox Chalk Ink: Lime pastel, Orchid pastel, Blue lagoon, Tangerine, Blue iris
gombok/buttons
szegecs/eyelet: Rayher
szalag/ribbon
gyöngytoll/pearl maker: Euro Hobby

Az oldal különlegessége, hogy nem használtam mintás papírt, ja és persze a gyöngyök. Erről mindjárt részletesebben.
Szóval első lépésként a fotó keretét készítettem el. Nem akartam szögleteset, úgy éreztem a hullámos jobban illik a fotóhoz. Megrajzoltam ceruzával és kivágtam egyszerű fehér kartonból, majd ráragasztottam a képre. A fotó kilógó részeit levágtam. Aztán jöttek a virágok. Főként Prima, de előfordul 1-2 selyemvirág is köztük. Szóval elkezdtem rendezgetni a virágokat. Aztán rájöttem, hogy kicsit meg kellene emelnem a fotót, mert elvész a virágok között. Ezért csináltam neki hullámkartonból egy alapot. Később mikor kitaláltam, hogy egy bújtatott kommentcímke is kellene, akkor kapóra jött a fotó alatti hullámkarton. Csak egy rétegét vágtam ki belőle a címke helyének, így tőkéletesen becsúszik alá a címke. A címkét is kézzel rajzoltam és vágtam ki. A szélét krétáztam, kilyukasztottam, tettem bele egy szegecset és átkötöttem szalaggal. Került rá egy idézet, ami a barátságról szól. Mikor ez megvolt, akkor a fotót ráragasztottam a kartonra. Aztán a virágok nagy részét is feltettem gombokkal a közepükön és a 2 pecsételt, valamint a madaras készlet egyik papírjából kivágott madárka is a virágözönbe keveredett. :) Ezt az egészet ráragasztottam az alsó kartonra. És ezután jött a lényeg, az új gyöngytollam használata. Az egész köré megterveztem fejben az indákat. Aztán jött a nagy munka. Sajnos több helyen sikerült is elrontanom. Próbáltam kijavítani a hibákat, de azért látszik, ha jól megnézitek. Ennek ellenére nekem tetszik a végeredmény, csak ha ügyesebb lettem volna, még jobban tetszene. :) Az indák elkészítése után még tettem fel pár virágot az oldalra. A végén jobb oldalra 5 forintossal csináltam fodros papírt. A fehér kartonra apró virágokat pecsételtem Fancy Pants és Hero Arts pecsételőkkel. A fodor mentén pedig az egész oldalt átkötöttem szalaggal.
Részletfotók:
Remélem elnyerte a tetszésedet!
Köszönöm, hogy erre jártál, szép tavaszi estét kívánok!

0 kedves megjegyzés