2009. április 24., péntek

Játék

Judit indított egy játékot, amire Kovaxka hívott meg! Köszönöm!:)
1. Mutatsd meg az elsőként készült alkotásodat.
2. Írj pár sort a scraphez fűződő érzéseidről, gondolataidról, mióta csinálod, stb.
3. Add tovább a játékot az általad kiválasztott 5 embernek, és hagyj erről megjegyzést a blogjukban.

1. Az első oldalam:Valamikor 2007 tavaszán készült, nem jegyeztem fel pontosan. Ahhoz képest nem lett annyira rossz szerintem. Volt rosszabb :) Azért látszik, hogy nagyon kezdő voltam még. Kezdetleges anyagok, kevés szín, sok kép. :) (Bár a kék-barna most is az egyik kedvenc színpárom.)

2. A scrap számomra nagyon sokat jelent, de szerintem minden scrapper így van ezzel. :) Azelőtt is mindig kreatívkodtam, hogy rátaláltam. Teljesen magával ragadott. Mára nemcsak hobbi, hanem az életem része, nem tudok és nem is akarok szabadulni tőle. Valódi függőség, mind az alkotás, mind scrappes közösségben való részvétel. A scrapbookkal fejezem ki önmagam, és túlzás nélkül állíthatom azt is, hogy segített megtalálni önmagam. Természetesen nem vagyok büszke minden alkotásomra, de sokra, főleg az újabbakra nagyon is. :) Úgy érzem pár hónapja megtaláltam a saját stílusomat is, ami még közelebb vitt ehhez az egészhez. Nem is igazán tudom leírni, milyen érzés, mikor alkotok. Ezt csak az tudja, aki rajongott valaha is ennyire valamilyen hobbiért. Csodálatos! Nagyon szerencsésnek tartom magam, hogy már 19 évesen találtam valamit, ami ennyire kikapcsol, teljessé és boldoggá tesz.

3. Az én jelöltjeim: Juca, Linsey, Szilvi, Tina, Tünde.

3 kedves megjegyzés

Tina írta...

Köszi, tovább fogom adni!:-)

Rucola Designs írta...

Én köszi, hogy játszottál, nagyon jó volt olvasni! :)

altalena írta...

Szeritnem Atyus, nagyon szép oldalakat készítesz, szeretem ahogy megörökíted az életed fontosabb pillanatait, iskola stb:)) A hagyományos scrap-et kimondottan imádom!:)