2009. augusztus 27., csütörtök

Szalcsi

Már elég régen volt... Egy régi oldalamon már fel is dolgoztam, de arra nem vagyok túl büszke. Az új SBK készletet készbe véve, rögtön ezek a fotók ugrottak be. Mexikóit táncoltunk, nagyon jó volt! :) A ruhánk színéhez nagyon passzol a készlet.
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
CherryArte papír/CherryArte paper
Magenta chipboard inda/Magenta chipboard swirl
Basic Grey strasszok/Basic Grey rhinestones
virágok/flowers: SBK
MSE pecsételőszett/MSE clear stamp set
Basic Grey miltonkapocs/Basic Grey bard
Stazontinta/Stazon ink: black cherry
Colorbox folyékony kréta/Colorbox Chalk Ink
Cosmic Shimmer Mist: lava red, gloden fish
Tim Holtz grungeboard: Mixed Minis


Az oldallal igyekeztem visszaadni a táncunk hangulatát, illetve az egészet "csajosan" megcsinálni, ha már csak csajok vagyunk a képen (az osztályban is csak ennyien voltunk lányok).
Szinte csak a készlet elemeit használtam. A pluszban rárakott dolgokat sorolom fel. A szalcsi feliratot grungeboardból csináltam. Shimmer misttel fújtam be, attól kapta a színét és attól csillog ilyen szépen. Az indát és néhány virágot is így színeztem. A készlethez járó horgolt virágokon kívül használtam még SBK virágokat. A fehéren kívül ezeket is átszíneztem tintával és misttel. A készlethez kiegészítésként kérhető pecsétekből is használtam, a "dátumcímkét" és a kis virágokat a jobb oldalon. A készlet strasszaival még csilli-villibbé tettem az oldalt. :D
Részletfotók:
Remélem tetszik! Köszi, hogy benéztél, további szép napot kívánok!

0 kedves megjegyzés