2009. augusztus 19., szerda

Én, mint flower girl

Nemrégiben nagy megtiszteltetés ért. Felkértek, hogy mutassam be néhány projekten az új SBK virágokat. Nagyon jól esett a felkérés, ráadásul virágok. :) Nem nehéz kitalálni, hogy a virágok a szívem csücskei. :D Szóval nagyon boldog vagyok. Gyorsan készítettem három projektet kb. 3 hete. Az oldalakat Szilvi szkennelte be. Most csak egy-egy kép van mindegyikről, de később hozok részletfotókat is. Kérés volt, hogy a szöveg legyen angol (később lehet lecserélem magyarra).
Szóval az első:
Felhasznált anyagok/Supplies:
papírok/papers: LoveElsie, Dream Street Paper
miltonkapcsok/brads: SBK
virágok/flowers: SBK
gombok/buttons: Rayher, Basic Grey, Autumn Leaves
kenderzsineg/string


Egy képkeret. Felhasználtam hozzá LoveElsie és Dream Street Paper papírokat. Előbbi a tábori, utóbbi a muffinos készletből maradt. A pöttyös és a fehér virág a Fusion csomagból, a sárgás-rózsaszínes a Nyári csokorból van. A sarokban lévő SBK Fusion miltonkapocs (a virágok közepében is) esztétikai szemponton kívül fontos funkcióval bír. (De szépen megfogalmaztam! :D) Erről majd csak akkor, ha lesznek részletfotók. A csíkos papírból Fiskars lyukasztóval csináltam fodros keretet. A közepét kivágtam. Használtam még néhány gombot (Basic Grey, Autumn Leaves, Rayher) és kenderzsineget. A keretbe 9x13-as fotó illik. Használható álló (asztali) és fali keretnek is. A részletfotókkal szemléltetve majd elmagyarázom a szerkezetét.

Második projekt:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
Crate papír/Crate paper
Crate die cut
virágok/flowers: SBK
gombok/buttons: Basic Grey
miltonkapcsok/brads: SBK, Rayher
gyöngytoll/pearl maker: Euro Hobby Pearlen Maker
betűtípus/font: dear Joe II
Hero Arts pecsételő/Hero Arts clear stamp: Hello Birdie
Stazon tinta/Stazon ink:jet black
színes ceruza/color pencil
szalag/ribbon

Alapnak Bazzil pöttyös-domború karton használtam a muffinos készletből. A csíkos papír Crate Paper és abból a készletből származik a hullámos die cut is. Megrajzoltam a hátuljára a kapcsos zárójel formát, aztán kivágtam. Alá organza szalagot tettem. A fotó színeit próbáltam kiemelni a virágokkal, amik SBK Nyári csokorból és Fusion csomagból származnak. Közepükbe lyukasztottam fodros köröket, használtam gombokat (Basic Grey) és miltonkapcsokat(SBK, Rayher). A betűket tükörképként a papír hátoldalára nyomtattam, majd művészkéssel/ollóval kivágtam. A címkén lévő "wordart"-ot én csináltam. A barátsággal kapcsolatos szerintem fontos dolgok angolul. A címkéket Éva lyukasztójával lyukasztottam a táborban. :) Köszi! Pecsételtem még egy kis madarat Hero Arts pecsételővel és kiszíneztem. A háttérre pedig Euro Hobbys gyöngytollal pöttyöztem indákat.

Harmadik projekt:

Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
mintás papírok/patterned papers: Rayher, K&Co
egyéb papírok/other papers
Heidi Swapp Damask mini maszk/Heidi Swapp Damask mini mask
Cosmic Shimmer Mist: golden mint, aqua lagoon, purple violet
Prima Say It in Crystal
chipboard betűk/chipboard alphabets: O'Scrap
virágok/flowers: SBK
miltonkapcsok/brads: SBK
Colorbox folyékony kréta/Colorbox Fluid Chalk
szalag/ribbon

Azt hiszem,ez sikerült a legjobban. Az alap lila textúrázott Bazzil karton. Erre lila Cosmic Shimmer Misttel Heidi Swapp Damask maszkját használva spricceltem. De csak finoman, nem akartam elvonni a figyelmet a lényegről. :) 3 helyen valamennyire kivehető a minta. A mist csillog is, de az a képen nem látszik.:( Erre került a rombuszmintás Rayher papír(köszi Mesi!), majd a K&Co papír (ismét köszi Mesi! :)), amit a pénzérmés technikával vágtam fodros kör alakúra. Ezzel a technikával vagtam ki a komment címkét is. A kép alá fehér alátétet tettem, és végigvezettem alatta egy Rayheres "szalagot". A pillangó Scrap Bazáros, folyékony krétával színeztem, közepébe strasszot tettem. A cím a klub neve, ahol a kép készült. O'Scrap chipboard betűkből raktam ki. A strasszokat a táborban szereztem, Prima gyártmány. :) A fenti szerintem tök olyan mint egy szép csillár, ezért is helyeztem oda. És persze vannak még a virágok.:) Mind SBK. Ha nem jössztök rá, melyik csomagból, az azért van, mert némelyiket Cosmic Shimmer Misttel átszíneztem. A két zöldet és a lilát így csináltam. A lilával egyszerű dolgom volt, mert pont az a szín, ami ment az oldalhoz. A zöldeket viszont zöld és kék mist felváltva alkalmazásával tudtam ilyen színűre változtatni. Elvoltam vele, és utána mindenem csupa festék volt. :) De legalább szépen csillogtam! :D A virágok alá pár leveles ágat vágtam. Megrajzoltam kartonra, kivágtam, majd a leveleket körberajzoltam barna filccel. A virágok közepében a fehér kivételével SBK miltonkapocs van.

Részletfotókat később teszek fel és a képkeretnél magyarázok is. :)
Remélem tetszenek, az oldalaim és a virágok is! :) Szerintem a virágok gyönyörűek! Nagyon inspirálóan hatottak rá.Ezzel a 3 projekttel el is készültem 3 nap alatt. Nem utolsó szempont, hogy végre magyar virágról beszélhetünk. :D Köszi csajok, a többiek nevében is!

Szép napot és kellemes hosszú hétvégét mindenkinek!

0 kedves megjegyzés