2009. augusztus 21., péntek

2009-ben

Ismét egy új oldal, egyben SBK flower girl-ként egy új projekt. Kihasználom az időt, amíg még nincs suli.
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
Basic Grey papírok/Basic Grey papers: 6x6 paper pad Offbeat
DCWV papír/DCWV paper
Tim Holtz Grungeboard: Element Swirl
virágok/flowers: SBK
miltonkapcsok/brads: Basic Grey, Hot Off the Press
strasszok/rihnestones: Hero Arts
cérna/thread
Tim Holtz Distress tinta/Tim Holtz Distress Ink: Broken China, Black Soot
Colorbox folyékony kréta/Colorbox Chalk Ink: dark brown
Hero Arts domborítópor/Hero Arts embossing powder: Sparkle
Megérkezett a csomagom Simontól, benne sokféle Distress tinta. Muszáj voltam élesben kipróbálni őket. A végére egy olyan oldal lett, amiről nem biztos, hogy megmondanátok, hogy az enyém. De nekem tetszik. A kék-barna örök favorit, most mellé jött még a fehér és az ezüst. Az alap fehér Bazzil karton. A papír négyzetek és az oldalsó fodor Basic Grey 6x6 Offbeat papírkészletéből van. A fodor is 6x6-os papírból készült. Ügyesen illesztettem össze, így nem észrevehető, hogy két részből áll. Ezt a pénzérmés technikával készítettem és a papírhoz varrtam (második éles próbálkozásom varrógéppel). A négyzetek 7x7 cm-esek. Ekkora a fotó is rajta. A nagy kék inda grungeboard az element swirl készletből. Broken China Distress tintával színeztem. A domború mintára kicsit többet tettem, így sötétebb a színe, mint a többi résznek. Ugyanezzel a tintával színeztem a két kék SBK virágot is. A kisebb barnát folyékony krétával színeztem ilyen sötétre. A nagyobb barna eredeti színe majdnem ilyen volt, Black Soot Distress tintával sötétítettem rajta kicsit. A fenti közepébe Basic Grey epoxy miltonkapcsot tettem, az alsó közepébe ezüst színű Hot Off the Press miltonkapocs került. Az ezüst színű indákat egy DCWV papírból vágtam ki. Abból vágtam ki a ks pillangókat is. A kékeken átmentem a Broken China tintával. A nagy pillangó szintén grungeboard ugyanabból a készletből. Tábori szerzemény, indáért cseréltem Mesivel (köszi!). Folyékony krétával és Black Soot Distress tintával színeztem, majd Hero Arts domborítóporral domborítottam, attól csillog ilyen szépen.:) A testét és az "útját" strasszból raktam ki. Strassz került még 2 kisebb pillangó közepébe is. A feliratot fekete tűfilccel írtam a papírra.
Részletfotók:

Hogy tetszik ez a stílus? Érdemes még errefelé kalandoznom? :) Remélem, nektek is bejön, nekem a színek tetszenek legjobban.
Köszi, hogy benéztél! Szép napot!

1 kedves megjegyzés

Caroline60 írta...

bonjour
j'aime beaucoup cette page toute en harmonie
bisous et à bientôt