2009. augusztus 9., vasárnap

Anita kicsiben

Itt vagyok a következő oldalammal. Múlt héten nekiálltam régi hagyományos képeket válogatni és szkennelni. Folyamatosan javítgatom őket és amiben látok fantáziát, azt előhívatom, hogy oldalt csináljak belőle. Dupla haszon, mert a régi fotók java is meglesz digitálisan, ráadásul nekem is van miből alkotni. :) Sajnos igazán kiskori képen nincs túl sok és azok sem az igaziak. De van egy fotósorozat 3 éves korom környékéről, amiken én és tesóm szereplünk hol együtt, hol külön-külön. Ezeket fotós csinálta és szépek. A photoshop után meg főleg. :D Szóval ezek közül használtam fel négyet. Az oldalt a (szerintem gyönyörű színű) kék ruha inspirálta. Minden onnan indult. :) Íme:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
DaisyD's papír/DaisyD's paper
Basic Grey papír/Basic Grey paper
betűmatrica/alpha rubon: Cherry Arte
Prima virágok/Prima flowers
fa katicák/wooden ladybirds: Rayher
miltonkapcsok/brads: Basic Grey, Hot Off the Press
folyékony gyöngy/Liquid pearls: Ranger
strasszok/rhinestones
chipboard számok/chipboard numbers: O'Scrap
Cosmic Shimmer Mister: lava red
Hero Arts pecsételőszettek/Hero Arts clear stamp sets: Hello Birdie, Bird Branch
szalag/ribbon


Ezért a színkombinációért most amúgyis odavagyok. vizes nyár készletből. A pöttyös papír DaisyD's. Használtam még egy Basic Grey papírt (köszi Hana!), amiből az indát és a jobboldali virágot vágtam ki művészkéssel és ollóval. Megszenvedtem vele, de megérte. :D A pöttyös papír szélét Fiskars szegélylyukasztóval fodroztam. A szalag a kánikula készletből van. A "kicsiben" feliratot a csobbanás készlet kaparós matricájából raktam ki. A két pontra strasszot tettem. A virágok primák. A lóherén ülő katica fából készült és a KreativHobby-ból van. A többi katica is fából van, azokat Németországból hozták nekem, szerintem Rayheres. A miltonkapcsok Basic Grey és Hot Off the Press márkájúak. A fenti "Anita" feliratot a valentinos készlet gyöngytollával csináltam, majd virágokat és katicát tettem rá. Ez elvileg csúcsos gyöngyöket csinál, de Jennifer McGuire egyik videójában (4:21) láttam, hogy hogyan lehet vele szép gyöngyöket csinálni: meg kell pöckölni alulról. Persze így sem olyan tökéleteseket, mint az Euro Hobby gyöngytollammal. Nem is lett tökéletes a felirat, de szerintem azért szép. A színe mindenképpen. :) A kis virágok közepébe strasszokat tettem. A madarakat Hero Arts pecsételőkkel pecsételtem, majd ceruzával és filccel kiszíneztem őket. A '90 felirat eredetileg fehér O'Scrap chipboard. Fényes felületű, ezért nem marad meg rajta a tinta és a shimmer mister sem, amivel színezni akartam, hogy szépen csillogjon. Ezért először akrilfestékkel lefestettem. Ezután fújtam rá a shimmer misterből. Végül ezt is díszítettem virággal. Tök szép lett, nem?
Azt hiszem ennyi. Szép kis SBK arzenált vonultattam fel. :D Szeretem kombinálni a különböző készleteket.
Részletfotók:
Azt hiszem, ez az egyik legjobban sikerült oldalam. Bár ezt elég nehéz megállapítani, mert tegnap lett kész, szóval még elég friss az élmény. :) Remélem nektek is tetszik!
Köszönöm, hogy erre jártál! További szép hétvégét!

1 kedves megjegyzés

Borka írta...

Mekkora ötlet ez az alulról pöckölés Jennifer videójában. még pár évig tuti nem jöttem volna rá....
köszi a linket!
az oldalad pedig valóban csodálatos!