2009. augusztus 31., hétfő

Csíííz!

Egy új oldal, csak úgy, mert tegnap kedvem volt alkotni. :)
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil kartonok/Bazzil cardstocks
mintás papír/patterned paper: gcd studios
betűmatrica/letter stickers: gcd studios
szalag/ribbon
kommet címke/comment card: Jillibean
gombok/buttons
virágok/flowers: SBK
miltonkapcsok/brads: Hot Off the Press
nagy pillangó/big butterfly: Scrap Bazár
strasszok/rhinestones: Hero Arts
pillangó pecsét/butterfly stamp: Hero Arts - Birds and butterflies stamp set
Stazon tinta/Stazon ink: black cherry

Pár hete Annánál voltunk. Iszogattunk kicsit, dumcsiztunk, bolondoztunk. A végén pedig elkezdtünk fotózkodni. Készült pár aranyos csoportkép. :) Csak azt sajnálom, hogy Erus nem volt ott. A színekről a kánikula készlet jutott eszembe. Olyan nyári hangulata lett az egésznek, ami jól tükrözi a "buli" hangulatát. Azért adtam ezt a címet, mert mindannyian olyan szépen mosolygunk a képeken.
Az oldallal egyébként kicsit gondban voltam. A hullámos alátétet kitaláltam, és mindenképpen a kék pöttyös papírt akartam háttérnek. Viszont nehezen tudtam eldönteni, hogy a virágos papírt hogyan vigyem bele az oldalba. Többféleképpen próbálkoztam. Végül ez maradt. Követtem a hullámos alátét vonalát és kivágtam pár virágot, ami így "belelóg" a háttérbe. Ezután megint bajban voltam. Eldöntöttem, hova kerül a cím, de így a bal felső rész olyan üres maradt. Aztán addig pakolgattam a készlet elemeit, míg ez nem lett belőle. :D A virágok a vidám organza tasakból (SBK) vannak. A nagy domborított pillangó Scrap Bazáros, a kicsiket Hero Arts pecsételővel pecsételtem színes papírra. A gombokhoz tettem még 2-3-t. A miltonok Hot Off the Press márkájúak. A szalagon is átszúrtam néhányat. A címet a készlethez tartozó matricából raktam ki, direkt keverve a betűtípusokat. Mivel nem volt benne három kis i, a harmadikat az egyik 1-esből csináltam. ;) Az ékezeteket is én vágtam ki (látszik is rajtuk :)).
Részletfotók:
Remélem tetszik! A nyár utolsó napján egy kis emlékezés az elmúlt 3 hónapra.

0 kedves megjegyzés