2009. szeptember 4., péntek

Apukám

Elkészültem az Anyukám oldal párjával apuról. Nagyrészt az ezeregy éj készletet használtam.
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
mintás papírok/patterned paprs: Cherry Arte, Basic Grey
Tim Holz Grungeboard: Element Swirl
Hero Arts pecsételő szett/Hero Arts clear stamp set: Birds and Butterflies
Fancy Pants pecsételő/Fancy Pants stamp
Gelatins domborítópor/Gelatins embossing powder: white on
miltonkapcsok/brads: Yabo, Basic Grey
Distress tinták/Distress inks: vintage photo, worn lipstick, scattered straw
Cosmic Shimmer Mists: lava red, golden fish
gombok/buttons: Basic Grey

betűtípus/font: Elegant

A szisztéma anyuéhoz a másikhoz hasonló. Szerencsére a legtöbb képen, apu pont az ellenkező irányba néz, mint anyu, ezért szép oldal pár lett róluk. A 4 kép hasonló korszakokból van. Apunak nem volt olyan kis korából, mint anyunak, de többi ugyanúgy általános iskolai, középiskolai tablókép és az esküvői kép. Mivel oldalpárról van szó, az elrendezést nagyjából tükröztem. Így lett valami közös, ha már a színek nem. Ezt férfiasabbra akartam, nem túlvirágozni. Azért a készlet egy horgolt virága így is rákerült, de több nem. visszafogtam magam. :) Az apukám feliratot művészkéssel és ollóval vágtam ki, a betűtípus Elegant. A szív és az inda Tim Holtz féle grungeboard. Mindkettőt Distress tintákkal színeztem, az indára egy kis mistet is fújtam. A bal felső sarokba körökből csináltam egy kis kompozíciót. A készlet papírjait használtam, Yabos és Basic Grey miltonkapcsokat, a készlet chipboard köreit misttel színezve. A két fehér domború kört hődomborítással csináltam. Több rétegben vittem fel a port és melegítettem. Még melegen pecsételtem rá. A nyomat lett a homorú, a negatívja domború. Került még az oldalra néhány Basic Grey gomb és 4 saját gyártású címke az évszámokkal.
Részletfotók:
Apunak tetszik. :) Remélem Nektek is!
Nemsokára jövök még egy oldallal! Nézzetek be akkor is!
Szép estét!

0 kedves megjegyzés