2008. december 8., hétfő

Kezdésként

Üdvözlök mindenkit a vadonatúj blogomon!
Gondolom már többen jártatok a honlapomon. Úgy döntöttem ideje nekem is belépnem a blogolók táborába. Nem ígérem, hogy rendszeresen fogok bejegyzéseket közzétenni, de igyekszem.
Terveim szerint a blog főként a scrapbookról fog szólni, de elvétve megtalálható lesz rajta más kreatív dolog is. Bár mostanában a szkrep mellett kevés más hobbit űzök és csak ritkán.
Remélem minden idelátogató fog kedvére valót találni nálam!
Igyekszem feltölteni a régebbi oldalaimat is, és a minialbumokat mindenképpen szeretném feltenni ide is. A linkgyűjtemény is folymatosan bővül, köztük a bloglista is. (Itt is kérném mindenki utólagos beleegyezését, akinek feltettem a blogját.)
A honlapom továbbra is él, legalábbis egy ideig biztosan. Az oldalakat oda is fel fogom tölteni. Remélem a blogom is legalább annyira népszerű lesz, mint a honlapom! =D
Még egyszer köszöntök mindenkit!

1 kedves megjegyzés

Ancsika írta...

Helló. De jó nem is tudtam, hogy van blogod is. :) Mentettem.