2008. december 19., péntek

Ajándék album maminak

Ez az album mamám névnapjára készült ajándékba. Kb. egy hónapja készült el teljesen.
A szeretteit szerettem volna szerepeltetni benne. Elkértem a régi képeit. Beszkenneltem őket, és szépen egyesével kijavítottam őket. Nagyon sokáig tartott. Volt olyan kép, ami négybe volt hajtva. Azt hiszem, elég szépen sikerültek. Előhívás után sem vehető észre, hogy javítottak. Minden fotó szürkeárnyalatos és 9x13-as méretű.
Az alapot én vágtam ki ugyanolyan kartonból, mint a család albumot. Kb. 23x23 cm-es lett. Az összefogó karikák a Rayherből vannak, de akrilfestékkel befestettem őket barnára, hogy ne üssön el az album színeitől. A széleket természetesen mindenhol krétáztam.
Az alapszínek a piros, az arany és a barna. A papírok az egész albumban Daisy és K&C márkájúak, illetve használtam még néhány egyszerű egyszínű kartont. Próbáltam vintage stílusban elkészíteni az egészet. Kíváncsi vagyok, szerintetek hogyan sikerült! =) Maminak tetszett. =D
Csináltam hozzá dobozt is. Az alap szintén a Rayherből van. Azt fedtem be ugyanazokkal a papírokkal, amit az albumban is használtam.













A dobozt átkötöttem egy kenderzsineggel háromszor, és egy paszománnyal. A hátuljára a K&C Brass Hinges készletéből a két nagyobb csuklópánt került. Így a doboz teteje szépen hátranyílik.
A borítóra egyszerű piros karton került. Erre Fancy Pants pecsételővel (ebből a készletből) pecsételtem. Erre került egy dombornyomott papír. Az egyik oldalát téptem, és alatta körben csipkét vezettem végig. A jobb oldali gomb a "zár", erre jön a hátsó oldalra rögzített gumi szalag, és így zárható. A felirathoz a címkét Fiskars formavágóval vágtam. A címet rápecsételtem ezzel a pecsételőszettel. Az órát nyomtattam,meggyűrkésztem, kartonra ragasztottam. Az egészet 3D ragasztóval rögzítettem az oldalra. Került még rá egy Prima virág és egy szerintem gyönyörű gomb.
Az első oldalon mamám két fiatalkori képe szerepel. A baloldali alatt bújtatott címke van. Használtam az oldalon még egy Prima virágot, egy gombot illetve egy Fancy Pants pecsétet szintén ebből a készletből. A feliratot filccel csináltam. A jobb oldalon A dédszüleim, mamám szülei vannak. Használtam a fentebb említett pecsételőket, egy szalagot és egy fémveretet.
A következő oldalpáron mamám testvérei szerepelnek. A baloldalon a piros alpra a bal alsó sarokban egy Fancy Pants pecséttel pecsételtem. Fölé került egy Daisy papír, amit szépen körbetépkedtem. A bal alsó részén kenderzsineget fűztem át. A jobb oldalon a három testvér esküvői képei vannak. Használtam gombokat, Prima virágokat és miltonkapcsokat. A címkéket kézzel vágtam ki és írtam rájuk.
A baloldalon egy közös fotó a négy testvérről még fiatal korukban, és egy későbbi mamám három testvéréről. Az alátéteket mintavágó ollóval vágtam ki. A felső fotóra került még 2 fém sarokdísz, alsóra pedig egy Prima virág egy gombbal. Jobbra kézzel írtam egy idézetet, és fölé pecsételtem ezzel a készlettel. A jobb oldalon mamám két fia, apu és nagybátyám szerepel közös fotókon. Került még rá egy szalag, néhány gomb, és egy inda ismét ezzel a pecsételővel.A következő oldapár ismét a két "fiúról" szól. Mindkettőjükről egy kiskori, a nyolcadikos ballagási és egy későbbi, 18 év körüli kép került az oldalra. A kihúzható kis cimkéken a születési dátumuk van. A baloldali nagybátyám oldala, a másik apué. A felirat betűit Fiskars formavágóval vágtam.
Még mindig ők =), de ezúttal már az esküvői képeiken. Balra nagybátyám és felsége, jobbra apu és anyu. A feliratot filccel írtam. Használtam díszítésként egy-egy fémveretet, Prima virágokat, strasszokat, gombokat, és pecsételtem is Inkadinkado pecsétekkel.
A következő négy oldal az unokáké. Az első oldalpáron a két uncsim van, a másodikon én és az öcsém. Szandi tablóképe készülőben, mert ő idén ballag, ezért nem került még fel az oldalra. A neveket ezzel a készlettel pecsételtem. Használtam gombokat, fém fotósarkokat, Prima virágokat díszítésként. A Daisy papírok szélét téptem. Pecsételtem még a korábban már említett pecsételőkkel.
A hátoldalra rögzítettem a már említett gumi szalagot. Tettem még rá egy kis nyitható borítékot egy kis üzenettel.
Az oldalak egyenként:
Részletfotók:
Remélem tetszik! Elég sok időbe került elkészíteni. A képek szerkesztése nagyon sok idő volt és a tervezgetés is. No meg a várakozás Simon csomagjára (mert a magas dollár árfolyam miatt vártam a rendeléssel). De szerencsére elkészült, és eddig mindenkinek tetszett, aki megnézte. Persze a legfontosabb, hogy maminak is nagyon tetszett, próbálta visszatartani, de könnybe lábadt a szeme, mikor végignézte. De erről psszt!
Szép estét!

1 kedves megjegyzés

ScrapMona írta...

Ez gyönyörű lett!!!