2008. december 24., szerda

Karácsonyi sütik

Tegnap majdnem az egész napom sütögetéssel telt el. Leszámítva egy kis takarítást, meg egy 2-3 órás kitérőt az egyetemre. Elkészítettem Jovi receptje alapján (nagyon köszi!) a duplacsokis cookie-t, illetve megcsináltam életem első adag mézeskalácsát anyu segítségével. A cookie mindenkinek nagyon ízlett. Vittem az egyetemre is a csoporttársaimnak, szinte elkapkodták. Itthon is csak egy doboznyi maradt mire hazaértem, apu befalta. Még jó, hogy nem tudta, hogy a dobozban is van, így az megmenekült mára.A mézeskalácsokkal megszenvedtem. Igyekeztem minél szebben díszíteni őket, de nem mindet sikerült. (A szebbeket fotóztam le =D)Remélem mindenkinek jó kis karácsonyi hangulata lett (ha már nem esik ez a fránya hó)! Anyu azt mondta, hogy tök jó, hogy csináltam mézest, mert még ma is érződik az egész házban, úgy átjárta. (Kár, hogy a számítógép még nem szagos, mert úgy ti is érezhetnétek =D)
Azért remélem még a hó is megérkezik hamarosan! Mindenkinek jó készülődést!

0 kedves megjegyzés