2008. december 24., szerda

Boldog karácsonyt!

Szeretnék mindenkinek kellemes ünnepeket kívánni!
A következő lap a scrap.hu karácsonyi stafétájára készült. Én Hófehérnek küldtem és Oditól kaptam lapot.
Odi lapja nekem:
Az én lapom Hófehérnek:Szerettem volna, hogy a lap minél ötletesebb legyen, ezért bolondítottam meg ezzel a kihúzható résszel. Az alap Bazzil karton. Használtam még fotókartont (fehér, barna) és egy Rahyeres albumpapír egy kis részét (arany színű indás). Az egész lap lényege a kihúzató rész, ami becsúszik a pufiragasztóval rögzített papír alá. A kihúzhatóságot szolgálja a szalag. A fehér papíron át kötöttem meg, így nem csúszik ki túl könnyen, és nem is eshet ki, viszont könnyebb visszatolni a helyére. A karácsonyfát egyszerű kartonból kivágtam, becsillámoztam és pufiragsztóval rögzítettem. Ezt tettem a címke szélével is. Belülre nyomtattam egy idézetet. Díszítésként tettem még a lapra Prima virágokat miltonkapcsokkal a közepükön és BasicGrey matricákat.
A jókívánság Nektek is szól, kedves idelátogatók! Mégegyszer áldott karácsonyt és boldog új évet!

0 kedves megjegyzés