2008. december 9., kedd

Karácsonyi lapok 2

A második adag.

































































A lapjaim egy részét Jennifer Mcguire inspirálta. Mindenkinek szeretettel ajánlom a blogját. Ha kifogysz az ötletekből a nagy karácsonyi hajtás közepette, itt biztos találsz pár dolgot, ami megtetszik.

6 kedves megjegyzés

Szilvi írta...

Nagyon szépek!!! Tedd fel a fórumba is őket!
És én vagyok az első kommentelő. Juppííí.
Csak így tovább. :-*

Timcso írta...

Gyönyörűek a lapjaid!!:)

BoBo írta...

Szépek és ötletesek a lapjaid:-)

Linsey írta...

Nagyon szépek, gratulálok!:))
A domborítottat kézzel domborítottad?

Katica írta...

Hű,de klassz képeslapok :-)

Azzal a kis pingvinnel Én is szemezek :-)

Atyus írta...

Köszönöm! Örülök,hogy tetszik! =D
A domborított nem saját, azt a papírt úgy vettem. (A4-es, Milano karton néven a Kreatívhobbyban kapható több színben és van pausza is.)
A pingvint pedig saját kézzel rajzoltam a lapok alatt említett oldalon lévő lap alapján.