2008. december 19., péntek

Karácsonyi sütis doboz

Sokak gyönyörű dobozai láttán én is felbuzdultam, és elkészítettem a saját sütis dobozomat. Úgyis elhatároztam, hogy idén megsütöm életem első adag mézeskalácsát, és Jovi receptje alapján még tervezek mellé egy duplacsokis cookie-t is sütni. Szóval ha minden jól megy, és ehetőre sikerülnek, akkor lesz mit tennem bele. =DEgy régi fém kekszes dobozt díszítettem fel. (Ilyenkor jó, hogy mindent elteszek, hátha jó lesz még valamire.) A tetejére vágtam egy nagy kört piros kartonból és telepecsételtem indákkal (Inkadinkado sketchy flourishes szilikon pecsételővel). Köré paszományt ragasztottam. Vágtam egy kisebb kört egy dombornyomott (a képen nem látszik) papírból. Erre tettem egy szarvast. Megrajzoltam, kivágtam és gyöngyházfényű tintapárnával színeztem. Került még rá egy régi asztali dísz maradványa =D és egy arany színű toboz. Valamint csináltam egy kis masnit ajándékkötöző madzagból és organza szalagból. Az oldalát 2 réteg krepp-papírral vontam be. Tettem még körbe csipkét, és masnit is kötöttem rá belőle.
Ha sikerrel járok kedden a sütögetéssel, teszek fel néhány képet étvágygerjesztőnek, és karácsonyi hangulat ébresztőnek.
A képek minőségéért bocsi, de ebben a borongós időben vaku nélkül nem látszott semmi.
Köszi, hogy benéztél! További szép napot!

0 kedves megjegyzés