2009. július 18., szombat

Ronda

Szóval mielőtt még megmutatnám az új oldalamat, szeretném elmondani, hogy nem azért Ronda szegény kutyus neve, mert nem szép (sőt!). Egyrészt nem mi neveztük el, hanem az előző gazdája, akinél 1 éves koráig volt. Akkor már nehéz lett volna másik névre szoktatni. Másrészt az előző gazdi elmondása szerint a szót a nem magyar értelmében kell venni, hanem mint angol női név. Szóval ez már így maradt. :) Általában mindenki nagyot néz, mikor először hallja a nevét, ezért gondoltam megosztom veletek a történetét.
Íme tehát az oldalam:

Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil kartonok/Bazzil cardstocks
egyéb papírok/other papers: Rayher, LoveElsie, Dream Street Paper
Hero Arts Design Block: Flourish
Inkadinkado pecsételőszett/Inkadinkado clear stamp set: Wag my tail
Gelly átlátszó csillámos domborítópor/Gelly embossing powder
Doodlebug betűmatrica/Doodlebug alphabet stickers
Prima virágok/Prima flowers
miltonkapcsok/brads: Rayher, Basic Grey, Hot Off The Press
gombok/buttons
Stazon tinta/Stazon ink: jet black
Brillinace tinta/Brilliance ink: pearlescent chocolate
Versamark vízjeltinta/Versamark watermark ink

Kicsit fakó a kép. Élőben élénkebbek a színek. Tavasszal készültek a képek (a felsőn láthatóak a barackfa levágott gallyai).
A két fotó alá fehér kartonból alátétet tettem. Bal oldalon még ez alá lyukasztottam Fiskars szegélylyukasztóval egyfodros szegélyt. Az alsó csíkos papírcsík (:)) a muffinos készlet maradéka. A zöld pöttyös (karikás) oldal a tábori utolsó műhely készletéből maradt. A sárga "köröket" egy Rayheres papírból vágtam ki. A kék fotókartonra Hero Art pecsételővel pecsételtem Versamark tintával és csillámos domborport szórtam bele, majd domborítottam. Aztán lyukasztottam belőle egy kerek keksz formát. A cím Doodlebug betűmatrica, a júliusi készlethez lehetett kérni kiegészítőként. Az alsó részen lévő kutyust, tappancsokat és csontot Ikadinkado pecsételővel pecsételtem. A csontot és a kutyit fekete Stazonnal, a lábnyomokat Brilliance pearlescent chocolate pecsételővel. A virágok most is Primák (ezektől nem tudok megválni :)). A miltonkapcsok többfélék. A kék Rayheres, a zöld Hot Off The Press, a sárga Basic Grey, a virág alakút Sipikétől kaptam a táborban (köszi!). A gombok is vegyesek. A rózsaszínt nem tudom, a sárga Basic Grey, a zöld pedig Yabos, Borkától szereztem a táborban (köszi!). A sárga fodros sarkot azt hiszem Éva szögletes kekszlyukasztójával csináltam a táborban (szintén köszi!). A kommentcímke is a Rayheres papírból készült. Csak egyszerűen filccel bevonalkáztam.
Az inspiráció Jennifer McGuire-tól származik. Ez az oldala ihletett meg. Meg egyébként is tervben volt már egy ideje, hogy Rondáról is készítek egy oldalt, mert Mázliról már kettő van (nem akarom, hogy még féltékenyebb legyen rá :D).
Részletfotók:

Köszi, hogy benéztél! Ha van kedved, nézz vissza kicsit később is, mert feltöltök még egy oldalt!
Szép napot!

0 kedves megjegyzés