2009. július 8., szerda

Harmadik, utolsó nap

Utolsó nap már csak egy műhely volt, utána indultunk haza. Az fő technika itt a glimmer (shimmer) mist és a maszkolás volt. Nagyjából készültem el az oldalammal, azóta már befejeztem. Megírtam a kommentet, tettem rá címet és megerősítettem a ragasztást, ahol hullottak a kütyük. Ilyen lett:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstocks
Love Elsie papírok/Love Elsie papers
más papírok/other papers
Heidi Swapp pillangó maszk/Heidi Swapp butterfly mask
szalag/ribbon
Prima virágok/Prima flowers
Rayher miltonkapcsok/Rayher bards
Cosmic Shimmer Mist: Aqua Lagoon, Golden Mint
Sharpie filcek/Sharpies
gombok/buttons
strasszok/rhinestones: Hero Arts


Nagyon sok kapott eszközt használtam. :) Kezdem az elején. Az alap és a 2 színes papír a készletben volt. Én pillangós maszkot kaptam, ezt használtam. A kék spriccelőm mellé Éva kölcsönadta az ő zöldjét. Spriccelés után kézzel csöpögtettem és csapkodtam az oldalra egy kis vizet. Azért lett néhol olyan érdekes hatása. Kölcsönkértem Tündétől a pillangós lyukasztóját. Mesi Rayheres formavágó gépével vágtam ki a virágokat. A rózsaszín virág Erikától van. A szalagot Jovival cseréltem. Köszönöm mindenkinek a hozzájárulást! Sok puszi!
A gombok a készlet részei. A virágokat, miltonokat és a strasszokat én tettem hozzá. (Végre valami saját :)) A kommentcímkéket én gyártottam, keksz lyukasztóval és Sharpie filcekkel. A cím ismét cheri betűtípus. A "Mázli" szót 3D-s ragasztóval ragasztottam fel. A lila papírból fodros szegélyt lyukasztottam. Ez a glimmer cucc nagyon tetszik, szerelem első spriccre :D. Ja és külön nagy-nagy köszönet Erikának, hogy megszerelte, mert először nem akart jönni belőle!
Részletfotók:

Azt hiszem elmondható, hogy elég termékeny voltam a táborban. Szinte minden oldallal tejesen kész lettem. Persze nem köröztem le Évát, aki ezek mellett még egy minialbumot is megcsinált. :) Nagyon jól éreztem magam. Köszönöm mindenkinek még egyszer. Azt hiszem, ez egy örök emlék marad (főleg ha még oldalt is csinálok belőle :)).

Köszönöm, hogy ilyen kitartóan olvastál! További szép napot!

1 kedves megjegyzés

CraftieConnie írta...

Szia Canada-bol! Elnezest magyar helyes irasomert. De itt szulettem es csak ugy Anyuval tanultam meg irni! Ha erdekkel egy klasz hely ahol sokat lehet tanulni akkor meny a STAMPTV -re. GinaK alitotta ossze Angolul van, de nagyon erdekes. Klasz nagyon a blog-od!