2009. július 8., szerda

Első nap

Hát akkor bele is vágok, ahogy ígértem. Az első nap 2 műhely volt. Az elsőn képeslapot, a másodikon oldalt készítettünk. Mindkettőn használtuk a hideg domborítás technikáját.
A lapom ilyen lett:A hozzávalókat Erikától kaptuk. A terrakotta(?) színű papírt Fiskars domborító lap és -eszköz segítségével domborítottam, majd smirglivel jól átdörzsöltem. Ezért kilátszott a papír fehér magja. Erre rámentem zöld folyékony krétával,így értem el ezt a furcsa hatást. A papírt ezután téptem. A feliratot szintén Erika nyomtatta. Kivágtam a papírból, az alatta levő címkét azt hiszem, Juca lyukasztójával lyukasztottam (köszi!). Ennek a szélét Tim Holtz distresserrel öregítettem. A virág szintén Erikától. Rámentem folyékony krétával, közepébe miltonkapcsot tettem. Végül a lapot átkötöttem szalaggal.

A műhely 2 alatt ezt az oldalt készítettem:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil kartonok/Bazzil cardstocks
Stemma muffinos papír/Stemma paper with cupcakes
Dream Street papírok/Dream Street papers
Prima virágok/Prima flowers
szegecs/eyelet: Rayher
chipboard betűk/chipboard alphabets: Creative Imaginations
strasszok/rhinestones: Hero Arts
Stazon tinta/Stazon ink: Cactus Green

Fancy Pants pecsételő/Fancy Pants stamp

Én nem kértem a hozzá tartozó készletet, hanem a muffinos készletből dolgoztam. A kommentet itthon írtam meg, de minden mással elkészültem még a táborban. A muffinos készlet sötét zöld pöttyös kartonja helyett egy textúrázott Bazzil kartont használtam. A komment címkét a Fiskars lyukasztómmal csináltam, a vonalakat Fancy Pants pecsételővel pecsételtem rá. Alá egy fodros kört lyukasztottam az egyik papírból. A miltonkapcsok is a készletből vannak. A virágok Primák. A két szegecs Rayheres. A felső 3 muffint 3D-s ragsztóval ragasztottam fel. A címet chipboard betűkből készítettem. Akrilfestékkel festettem be őket. Végül kettőre került strassz is. A sárga papír szélét zöld Stazon tintával tintáztam. A cím alatti alátét köré Fiskars Shapeboss-szal kacskaringókat domborítottam.
Részletfotók:

Hamarosan jövök a folytatással! Nézz vissza akkor is!

0 kedves megjegyzés