2009. július 8., szerda

Második nap

A műhely3 alatt megismerkedtünk a grungeboarddal és többféle öregítő technikával. Ismét sokat tanultam. A műhely4 alatt elkészült a második oldalam is, ez teljes egészében még akkor:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil domborított karton/Bazzil Vintage Vines cardstock
más papírok/other papers
Prima virágok/Prima fl
owers
Prima strasszinda/Prima Say It In Crystal swirl
Prima pillangó/Prima butterfly
Tim Holtz grungeboard
KI Memories csipkekarton/KI Memories lace cardstock
pöttyös pecsét egyedi/dotted stamp: Scrap Bazár
csipke/lace
Colorbox folyékony kréta/Colorbox chalk ink: lipstick red, creamy brown
Tim Holtz Distress tinta/Tim Holtz Distress ink: old paper

miltonkapcsok/brads: Hot Off The Press

A papírok, leszámítva a piros fotókartont, mind a készletben voltak. Háttérnek a domborított kartont használtam. Nem is mertem hozzányúlni, olyan szép. Pedig biztos jól mutatott volna akkor is, ha krétázom/tintázom. De mindegy, tetszik a végeredmény. (Egyébként meg vettem még egy ilyen papírt, szóval majd azon próbálgatom a krétázást.:)) A türkizes színű papír nagyon tetszett. Van benne eredetileg halvány piros inda. Az adta az ötletet, hogy belevigyem a pirosat is. A fotó eredetileg bordó és erős kék tónusú. Túl erősnek gondoltam ezekhez a színekhez és stílushoz, ezért inkább szépiában hívattam elő. A fotó mellett lévő pöttyös címkét a készlet 3. papírjából csináltam. Kivágtam, rápecsételtem a pöttyöket úgy, hogy a piros tintát még pecsételés előtt egy kendővel kicsit "megtunkoltam", hogy ne legyenek teljesek és erős színűek a pöttyök. Így az is régies hatást kelt. Aztán az egész címkét krétáztam halvány barnával. Ugyanebből a papírból került alulra is egy csík. A papírok szélét a készlethez járó distresserrel öregítettem. A piros szegélyt Fiskars lyukasztóval lyukasztottam. A türkiz papír alá egy krétázott csipkedarabot tettem. A virág közepébe tintázott grungeboard került a műhely3-as készletből. A többek szerint "gitárszerű" másik grungeboardot Tündével cseréltem (köszi!). 3 lyuk volt rajta, ezekbe miltonkapcsokat tettem. A szíves csipkekarton még a valentinos készlet maradéka. A pillangó Prima. A virág alatti strassz is. Ez a készlethez járt. A betűk tükörképét még itthon kinyomtattam (cheri betűtípus). Vittem indigót, és azzal másoltam át őket a kartonra a táborban. Szóval megoldottam a nyomtatóhiányt. :)
Nem igazán az én stílusom a vintage, de élveztem elkészíteni ezt az oldalt. És azt hiszem jellemző is rám, attól függetlenül, hogy nem gyakran csinálok ilyet.
Részletfotók:

A nap végén egy játék leretében a többieknek csináltunk oldalt. Kiraktunk egy halom alapanyagot, amiből oldalt szerettünk volna. Mindenkinek 10 perce volt arra, hogy 1 dolgot csináljon/rátegyen arra az oldalra, ahol éppen ült. Aztán eggyel arrébb ültünk, mindaddig míg vissza nem jutottunk a sajátunkhoz. A mi dolgunk volt, hogy a sajátunkat összeragasszuk. Az enyém ilyen lett:
Leírom, hogy ki mit tett hozzá (mindenkinek a saját megfogalmazásában):
Mesi: majdnem kivágott rózsamotívum a jobb alsó sarokban
Bea: virágvágás folytatása, krétázás, ragsztás
Juca: képalátét
Éva: csipbórd + szalagok
Tünde: alátét papír
Ági: virágok + gombok
Erika: bordó csillámos papír (még itthon csináltam hődomborítással)
Hana: narancssárga virágos szalag
Jovi: zöld szalag + gombok + virágok
Szilvi: zárójel - nem vitte a lyukasztó, BOCSI! (:D)
Veka: inda kézzel rajzolva (amúgy nem írta fel magát, enyje!:D)
Borka: 3 lepke (közepébe strassz kéne :)) (tettem:))
Én tettem rá a címet. Az "együtt" felirat american Crafts-os betűmatrica, az "a banda"-t tűfilccel firkáltam rá. A háttér egyébként Bazzil, az irásos papír és az, amiből kivágták a jobb alsó sarokban lévő virágot Crate Paper, a ciklámen papír fotókarton gelly domborítóporral domborítva. A virágok szokás szerint Primák, a chipboard a muffinos készlethez volt.

Hamarosan jövök az utolsó nappal. Az már rövidebb lesz.

0 kedves megjegyzés