2009. január 15., csütörtök

Lap Jucának...

..., mert már másodszor futárkodott nekem. Köszi! :)



























Az alap Bazzil karton. Erre jött egy régi, megsárgult füzetlap, amit kicsit meg is krétáztam. A következő réteg egy BG papír. A széleit tépkedtem, reszelőztem, 3 féle folyékony krétával krétáztam. Az alsó réteg papírjából csináltam egy kis zsebet. Kézzel varrtam körbe, a fehér cérnát krétáztam előtte. De a BG papírhoz nem varrtam oda, csak ragasztottam (így szebben meg tudtam varrni, mintha 2 rétegen át kellett volna). A kihúzható címke barna fotókartonból készült. Erre pecsételtem Hero Arts pecséttel, tettem rá egy darab krétázott csipkét, és a füzetlapból téptem egy kis fecnit rá. Utóbbit szintén krétával öregítettem, meggyűrkésztem, és a gyűrődéseket is kiemeltem krétával. Erre írtam a feliratot. És még díszítésként tettem rá egy pillangót strasszból, két Prima virágot egy gombbal ( a fehér virágot krétáztam kicsit) és egy kis kenderzsineget fűztem át rajta, amit kicsit szintén megkrétáztam. Díszítésként tettem még az oldalra néhány Prima virágot, strasszkövekből raktam ki indákat, és használtam még a már említett krétázott csipkéből egy darabot.
Nem tudom, mi ez a nagy krétázási mánia. :) Most ilyenem volt. Úgy tűnik egyre többször jön rám, hogy egy kicsit vintage stílusban is alkossak, pedig ez nem annyira gyakori nálam (legalábbis eddig nem volt az).
A képek minőségéről csak annyit, hogy bocsi! A világosabbak vakuval készültek, mert annyira borult volt tegnap az idő, hogy anélkül nem ment. Ezért sajnos nem "igaziak" a színek. Szerencsére Juca lefotózta szépen (a két jobb kép), azokon már sokkal jobban átjönnek a színek.
Még egyszer köszi Juca!

1 kedves megjegyzés

Szunyo írta...

Nagyon szépen köszönöm itt is! Annyira jó! :)) Itt vann kinn a polcon.