2009. január 2., péntek

Új év

Megint eltelt egy év. Lehet, hogy közhely, de nagyon gyorsan eltelt. Sőt egyre gyorsabban telik minden egyes év. Valószínűleg azért, mert boldog vagyok. =D Ha nem lennék, biztosan lassabban telnének a napok.
A szilvesztert idén is a régi bandával töltöttem, általános iskolai barátnőkkel, akiket nagyon szeretek. Persze voltak mások is, ismeretlenek is, olyanok is, akikkel már buliztunk együtt párszor. De a legfontosabb, hogy mi ott voltunk együtt. Ez már szinte hagyomány. Nem ez volt az évszázad bulija, de én jól éreztem magam, és ez főként nekik köszönhető. =D Akikre most gondolok, tudják, hogy róluk van szó. =)
Házibuliban voltunk Rékánál, aki Bea egyik volt osztálytársa, és a 3. kategóriába tartozik. Szóval buliztunk már vele párszor, a már szintén hagyománnyá váló bulikban Beánál. Már egy hét sem volt szilveszterig, szóval nagyon örültünk a meghívásnak. Féltünk, hogy idén tévénézés lesz a program. Tehát mindenképpen jobb volt így, még ha nem is volt összemérhető Bea bulijaival. Kb. 20-25-en kezdtük meg a bulit. Ez rendben is volt. Jól éreztünk magunkat. Aztán 1-2 óra körül szinte mindenki eltűnt szép csendesen (még Dóri is, azt mondtam most 2 hétig mérges leszek rá =D). 9-en maradtunk. A nagyon mozgalmasan kezdődött buli a végére így egy "beszélgetős-lájtos" partivá alakult. Szerencsére vittem fényképezőt, így elég sok jó képet sikerült csinálni.
Lesz mit megszkreppelni. Dórival úgy sem volt még egy normális közös képünk, amin csak ketten vagyunk. Végre van!=D
Szóval új év... Hát remélem legalább olyan jó lesz, mint 2008 volt. Bár egy téren szeretnék "fejlődni". Remélem idén a szerelem is megérkezik hozzám!
Néhány kép a buliról a teljesség igénye nélkül:

hárman





























mikor hülyülök, és mikor nagyon nevetek=D

0 kedves megjegyzés