2010. április 3., szombat

Scrap Tábor!!!

A scrap.hu szervezésében idén is lesz Scrap Tábor!!! Én már nagyon várom! :D
Ha voltál a tavalyin, akkor azért, ha nem, akkor azért gyere! :) A plakáton megtalálod a legfontosabb infókat és egy kis ízelítőt a cuccokból, amiket a műhelyeken fogunk használni.
Csábító, ugye? :D
Bővebb infót itt találsz, illetve kérdezz bátran a fórumban, ha valamire még kíváncsi vagy!

Volt szerencsém ott lenni a tavalyin és hihetetlen, felejthetetlen élmény volt! :D Az akkori bejegyzéseimből biztosan érezhető volt a lelkesedésem. :) Kicsit féltem tőle eleinte, mert mindössze két táborozót ismertem személyesen, és őket is csak futólag, de teljesen felesleges volt. Olyan volt, mintha egy igazi baráti közösséggel vagy a családommal mentem volna kirándulni, leszámítva azt a tényt, hogy alig hagytuk el a nagytermet, mert a pár óra alvást leszámítva egész nap alkottunk. :D
Nem is gondoltam, hogy lehet 2,5 napon keresztül folyamatosan csak szkreppelni. De nem lehetett ellenállni annak az inspirációlöketnek, amit a közös alkotás élménye és a szuper technikák, anyagok okoztak, amiket kipróbáltunk! Sokkal gyorsabban dolgoztunk, nem nagyon volt ötlethiány miatti elakadás. Elég volt oldalra pillantani, és mások munkáját látva újabb ötletek pattantak ki a fejünkből. :D
Szuper volt! Én tuti ott leszek idén is!
Gyere el te is! Találkozzunk újra vagy ismerjük meg egymást! :)
Nyugodtan hozhatod a családodat is. A gyerkőceidnek, párodnak, anyukádnak, barátodnak lehetősége lesz szkrepmentes programokkal eltölteni az időt, míg mi az alkotással leszünk elfoglalva! ;)
Remélem, találkozunk és szkreppelünk egy maratonit együtt! :)

0 kedves megjegyzés