2010. április 25., vasárnap

Diplomás

Hoztam egy új oldalt. Muszáj volt a napokban alkotnom kicsit, mert a következő néhány hétben akkora hajtás lesz, hogy nem sok időm lesz alkotni sajnos. Csak a létfenntartó mennyiséget xD fogom tudni bezsúfolni a napjaimba.
Ez most lehet, kicsit furán fog hangzani, de nagyon elégedett vagyok ezzel az oldallal. :) Nincs rajta semmi nagyon különleges, szóval nem ezért. Az a helyzet, hogy már régóta próbálkozok olyan oldalt csinálni, amit nem pakolok tele. Hát ez eddig nem nagyon jött össze. :$ Ha úgy is indult, a végén nem bírtam visszafogni magam, és majdnem minden négyzetcentire tettem valamit. :D
Ez az oldal sem lett éppen minimál, de végre látszik kicsit a háttérpapír is. :D Szóval most sikerélményem van, és tök boldog vagyok xD, mert nincs hiányérzetem, amikor az oldalra nézek.
Íme:
Felhasznált anyagok/Supplies:
American Crafts karton/American Cafts cardstoc
mintás papírok/patterned papers: Prima - Blooming Retro Collection
kommentkártya/journalling card: Webster's Pages - Postcards from Paristinták/inks: Tim Holtz Distress - shabby shutters, Stazon - black cherrybetűmatrica/alphabet stickers:Webster Pages - Storytellers magical
chipboard gomb/chipboard button: Prima
gyöngytoll/pearl pen: Euro Hobbymiltonok/brads: Basic Grey
virágok/flowers:Prima
szalag/ribbon
filc/felt
Alapnak szürke AC kartont használtam. Erre tettem Prima papírokból és filcből kivágott csíkokat. Ezeket le is varrtam a végén, szándékosan össze-vissza. :) A zöld kikandikáló papír felül, a fotó alatt egy Prima virág csomagolásából van. A jobb oldalon kilógó címke az áprilisi SBK készletből van. Mivel Monday és Friday felirat van rajta, el kellett takarnom, hogy passzoljon ide. Ezért került rá a filc-szalag-milton kompozíció. :) Először a filcet méretre vágtam, majd a szélét cakkosra, azután ráragasztottam a papírra. Majd rátettem a szalagot is, a milton pedig csak az egyik oldalon lévő szalagon, filcen és a papíron szúrtam át, azaz a másik oldalon a filc eltakarja a végét. A legvégén rá is varrtam a biztonság (és az esztétika) kedvéért. :D
A két virág Prima, de egyik sem az eredeti formában. A bal oldali rózsaszín volt fehér pöttyökkel. Tintával az oldal színeihez igazítottam. A jobb oldali zöld volt, de nem ilyen zöld, ezen segítettem tintával, a pöttyök pedig rózsaszínűek voltak. Ezeket újrapöttyöztem gyöngytollal. A bal oldali közepébe BG miltont tettem, a jobboldaliéba pedig Prima chipboard gombot, amit szintén átszíneztem.
A cím Webster's Pages betűmatricából készült. Ezt is átszíneztem halvány rózsaszínről. Ez egy ilyen átszínezős oldal. :D A piros kord miltonkapocs a De nehéz az iskolatáska készletből van.
Végül a középső részt duplán körbevarrtam.
Részletfotók:

Bár nem pakoltam tele, remélem, felismerhető maradt a stílusom. Szerinted? Nagyon kíváncsi vagyok, mit szólsz hozzá! Már nagyon régóta próbálkoztam hasonlóval. Érdemes ilyen irányban próbálkoznom még?

Köszönöm, hogy itt jártál és olvastál! További szép hétvégét!



This layout is about my graduation. The photos were taken there February 12. So now I'm graduated. :D I used a lot of Prima papers and stuffs, felt, brads, and I sewed around my page twice. I hope you love it! TFL! Happy weekend!

3 kedves megjegyzés

Ányi írta...

Szerintem nagyon jó lett, a legjobban a varrás tetszik - az alakja meg hogy keretet ad a mondanivalódnak. Jó a cím is, nekem összességében naon teccik!

Viki írta...

Nem semmi, milyen trükkös megoldásokat találtál ki, hogy átalakítsd a virágokat! :)
Tetszik és a stílusod ott van rajta, azt el se tudnád hagyni, ha akarnád se ;)

altalena írta...

Fantasztikus az oldal Anita! Nekem is nagyon tetszik a varrás, a szövet és a papír kombinációja. Gyönyörű....:)