2013. február 21., csütörtök

Vidám, csajos oldal

Tegnap ráeszméltem, hogy már nagyon régen csináltam igazán csajos, színes, virágos, bohókás scrapoldalt. Ez még mindig az egyik kedvenc stílusom, de valahogy az utóbbi időben készült dolgaimhoz nem illett igazán, vagy nekem nem volt kedvem hozzá. Nem is tudom. Lehet, hogy csak a tavasz közeledtét érzem már. :)
A lényeg, hogy itt egy új 30x30-as oldal, sok-sok színnel, virágokkal, varrással, indákkal és pillangókkal. Persze a bicikli sem maradhatott le róla, hiszen ez a téma. :)

Úton biciklivel:

Felhasznált anyagok/Supplies: 
karton/cardstock: DCWV
mintás papírok/patterned papers: American Crafts
chipboardok/chipboards: Scrapfellow, Scrap-Kreatúra, Magenta  
virágok, levelek/flowers, leaves: Prima, Dovercraft
miltonok/brads
strasszok/rhinestones
dekorgomb/badge
gyurmavirágok/plasticine flowers

A legtöbb idő a papírok csíkokra vágása, majd pedig az alapra varrása (géppel) volt. Firkáltam is néhány helyen, a chipboard pillangót pedig akvarell ceruzákkal festettem ki.
Nekem nagyon tetszik a végeredmény, és imádtam csinálni! Jó ránézni, rögtön jobb kedvem lesz tőle. :)

Részletfotók:



Köszönöm, hogy benéztél!
Várjuk együtt a tavaszt! :)
Szép napot!

3 kedves megjegyzés

Kriszta (hozak) írta...

Olyan viodám ez az oldal, tisztára jókedvem lett tőle! De jó, hogy elkészítetted.

Timi írta...

egyszerűen imádom oldal! <3 vidám, színes, Atyus-os! Még-még! :)

Atyus írta...

Örülök, hogy nektek is tetszik, és jobb kedvetek lett tőle! :D
Köszi a véleményeket! :)