2013. február 23., szombat

Farkasos fotókönyv

Most tudatosult bennem, hogy erről a projektemről még nem írtam itt.
Ősszel elkészítettem életem első fotókönyvét, azaz digitális scrapbook albumát. Az egész úgy jött, hogy két barátnőmmel együtt voltunk farkasokat simogatni a Veresegyházi Medveotthonban. Óriási élmény volt mindhármunk számára, ezért szerettem volna, ha tényleg megfelelő formában tudom megörökíteni, hogy később minden részletet fel tudjunk idézni. De az esélytelennek tűnt, hogy mindhármunknak külön-külön albumot csináljak. Nem volt túl sok időm abban az időszakban, de nem éreztem elégnek, hogy csak egy scrapoldalt csináljak mindenkinek, mert ahhoz túl sok minden történt, hogy ráférjen. :)
Ekkor volt egy hatalmas akció az Artscow-n, és megvilágosodtam: digitális minialbumot csinálok, amit három példányban 6"-es fotókönyv formájában előhívatok.
A többéves gyakorlat miatt tudtam, hogy értek annyira a Photoshophoz, hogy össze tudjak rakni egy fotókönyvet, és vannak is készleteim, amikből dolgozhattam, de sosem csináltam még ilyet. Évekkel ezelőtt volt pár digi próbálkozásom, de nagyon hamar dominánssá vált a hagyományos scrapbooking iránti szenvedélyem. Őszintén szólva, sokkal jobban kikapcsol, feltölt, nagyobb élvezettel tölt el a hagyományos változat.
Szóval eleinte eléggé bizonytalan voltam, nem tudtam, meg tudok-e csinálni egy egész albumot úgy, hogy elégedett legyek a végeredménnyel, és persze a barátnőimnek is tetsszen (bár ezzel szokott a kevesebb gond lenni :)). Valószínűleg a hagyományos scrap iránti elkötelezettségem miatt, eszembe sem jutott, hogy digiben eltérjek "hagyományoshoz hasonlító" stílustól (bocsánat a pongyola fogalmazásért, nem tudom, van-e erre valami értelmes kifejezés).
Belevágtam, és magam is megdöbbentem, hogy elég jól ment. Legalábbis úgy érzem, hogy nem kezdőnek néz ki a végeredmény. Persze nem is olyan profi, mintha az elmúlt hat évben ezzel foglalkoztam volna. De ezt te is eldöntheted magadban a lentebbi képek megnézése után.
Mindenesetre büszke vagyok magamra, hogy sikerült megvalósítanom. És tetszik is a végeredmény; a lehetőségekhez mérten nagyon is elégedett vagyok.
Három oldalon - amelyeken egyenként szerepelünk a farkasokkal - hagytam helyet, hogy mindannyian beírhassuk alkoholos filccel a kedvenc élményünket. Természetes három példányban, hogy mindegyik albumában szerepeljen. :)

Farkassimogatás fotókönyv 1. rész:

Farkassimogatás fotókönyv 2. rész:

Remélem, elnyerte a tetszésedet! Szívesen veszem, ha véleményezed, hiszen ebben nincs sok tapasztalatom. Minden építő kritika jól jöhet. :) Lehet, hogy lesz még hasonló próbálkozásom. :)
Kellemes hétvégét!

0 kedves megjegyzés