2010. május 6., csütörtök

Emlékeztető

Csak egy gyors bejegyzésre jöttem, hogy felhívjam a figyelmedet a holnapi scrapchatre a scrap.hu-n. A hathetes minialbum kihívásra fogjuk elkészíteni az album egyik oldalpárját. Ez lesz az első chat, amit én tartok, kicsit izgulok. :) Készültem egy meglepetéssel is, amit majd a chat alatt leplezek le. :D Szeretettel várok mindenkit!
Ha nem veszel részt a kihíváson, páros oldalt készíthetsz az instrukciók alapján, de a kellékek előkészítésénél ügyelj, hogy méreteket arányosítsd!
A főoldalon a hírek között, és a cikkben megtalálod a szükséges hozzávalókat.

Remélem, találkozunk holnap este 8-körül! Szép napot!

2 kedves megjegyzés

DAnett írta...

Próbálok jönni :)) Kíváncsi vagyok a meglepire is, és nagyon jó kis előzetest írtál hozzá! :) Biztos hiper-szuper lesz!!

Viki írta...

Én is igyekszem! :) Már előkészültem. Kész a borítóm (mondjuk elég ciki ilyet írni!)
és legalább egy oldalam tutin meglesz. :)