2009. február 25., szerda

Barátnők

Elkészült az új hagyományos oldalam hétvégén. Ma végre volt egy kis nap is :), így "normális" képeket tudtam csinálni. Íme:
És ilyen, ha nyitva van a pillangó:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Crate háttérpapír/Crate paper: Crush Collection - Lagoon
Bazzil karton/Bazzil cardstock: Rome
más papírok/other papers
Hero Arts Design Block: Flourish
Colorbox folyékony kréta/Colorbox Chalk Ink: Tangerine
Rayher miltonkapcsok/Rayher brads
Fancy Pants akril pecsételőszett/Fancy Pants clear stamp set: In my words
Stazon Teal Blue tintapárna/Stazon Teal Blue ink
Hero Arts Bird Branch akril pecsételőszett/Hero Arts Bird Branch clear stamp set
kenderzsineg/string
Prima virágok/Prima flowers
gombok/buttons
betűtípus/font: Freak


A fotó színeivel szokás szerint nem vagyok kibékülve, még így természetes fénynél sem. A cím pl. kék színű, és sokkal világosabb élőben. Mondjuk ez lehet, hogy azért van, mert fóliára nyomtattam. Mindenesetre az egész oldal színei sokkal élénkebbek élőben.
Alapnak egy Crate háttérpapírt használtam. Szerintem nagyon szép. :) Erre tettem egy téglalapot, amit egy Bazzil kartonból vágtam ki. Baloldalon tettem alá egy fodros szélű papírcsíkot. Ez sima fehér kartonból készült Hero Art Design Block-kal (Flourish). Ezzel pecsételtem narancssárga Colorbox folyékony krétával. A szélét a korábbi bejegyzésemben részletesen leírt 1 Ft-os technikával tettem fodrossá. A Bazzil karton szélét kézzel (!) varrtam körbe. Tetszik a végeredmény, de nem biztos, hogy megint nekifognék. :) Kb. 3 órámba került csak a varrás elkészítése. De lehet, hogy ennél is több volt, nem is mertem az órára nézni, nehogy elmenjen a kedvem. :) Ahogy írtam, a címet nyomtatható fóliára nyomtattam. Ezt 2 Rayheres miltonkapoccsal rögzítettem a kartonhoz. A fotók alá fehér kartonból tettem alátétet, és egyik olalról tettem még alá mintavágó ollóval pöttyös "happy papír"-ból készült fodros papírt. Most ez a mániám (az egyik). :D A pillangó (a másik mániám:)) Fancy Pants pecsételővel és Stazon Teal Blue tintával készült. A fehér kartont kettéhajtottam (mintha képeslapot készítenék). Összehajtott állapotban pecsételtem rá úgy, hogy ügyeltem rá, hogy a hajtásnál inkább kicsit túl lógjak, mint hogy üres rész maradjon. A belsejébe írtam pár sort és pecsételtem folyékony krétával. Ehhez a Hero Art Bird Branch akril pecsételőszettjéből használtam egy virágot. A karton átkötöttem fehér kenderzsineggel. És persze az elmaradhatatlan Prima virágok közepükön gombokkal. A jobb oldali nagy virág alsó és felső rétege Prima virág. Ezenkívül áll még egy sima és egy fodros szélű körből. A pöttyös papírra kézzel körben ráírtam, hogy "friends", azaz barátok.
Részletfotók:
Sok órám ráment, mert az elején nagyon hiányzott belőle valami. Aztán úgy döntöttem kell egy kis narancssárga is bele. Azt hiszem sikerült kitölteni az űrt, amit éreztem. Ráadásul ez a szín nagyon megy a felső fotó hátteréhez. :)
Mit szóltok hozzá?

0 kedves megjegyzés