2009. december 23., szerda

Az ősz színei

"Hosszú" idő után végre egy készítettem egy új oldalt. Olyan jó volt. :) Mivel le vagyok maradva egy kicsit :$, az ősz a téma.
Íme:
Felhasznált anyagok/Supplies:
háttérkarton/cardstock: Crate Paper
mintás papírok/patterned papers: Crate Paper, Fancy Pants
filc betűmatrica/felt letter stickers: American Crafts
chipboard ág/chipboard branch: Maya Road
filc/felt
papírvirágok/paper flowers: SBK
miltonkapcsok/brads: SBK
pecsételők/stamps: Hero Arts - Bird Branch, Yoo Hoo Owls
MSE - Frames and Such, Inkadinkado - Patterned Birds and Bugs

tinta/ink: Distress Ink - Vintage photo

Szinte teljes egészében az Őszi séta készletet használtam. Nagyon tetszik. A színei eszembe juttatták az őszi falevelek látványát, amiket úgy szeretet. :) Úgyhogy a készlet adta a témát az oldalhoz. Ez a formavágott karton pedig gyönyörű. Nem is mertem "elrontani" a formáját. :)
Szóval a karton széléhez semmiképpen sem akartam nyúlni. Így a belső részt kezdtem el megtervezni. Az eredeti elképzelésem teljesen más volt. De aztán valahogy "magától" kezdett összeállni az egész. :) Valószínűleg az utóbbi időben túltengő kreativitásomnak köszönhetően. :D
A papírokat szépen elrendezgettem az oldalon. Tudtam, hogy kommentnek mindenképpen kell lennie az oldalon, így annak is hagytam helyet. A kraft karton pedig valahogy előkerült és szerintem nagyon illik ide, szóval azzal egészítettem ki a készletet. A papírdarabok megfelelő sarkait a karton mintáját követően ívesre vágtam. A kommentnek szánt papírra pecsételtem egy baglyot Inkadinkado bélyegzővel.
A címet a készlethez kiegészítőként ajánlott filc betűmatricákból raktam ki. Az "az" szót pedig MSE bélyegzővel pecsételt keretbe írtam.
A bal alsó rész összeállítása tartott legtovább. A készlethez tartozó eredetileg ágnak szánt chipboard nekem olyan fakinézetű volt. :) Kicsit rá is segítettem, itt ott le vágtam belőle. :) A lombot egy Crate papírból vágtam ki. Aztán valahogy önmagában kevésnek tűnt oda. Filcből vágtam ki egy bokrot és leveleket is. Majd néhány Hero art pecsételővel pecsételt levelet is kivágtam és egy szintén Hero Arts pecsételővel készült baglyot is. Valahogy ezek a baglyok nagyon illettek ehhez a hangulathoz. :) A bokornak is csináltam ágakat, hogy passzoljon a fához. A címet úgy rendezgettem, hogy nagyjából betöltse a teret, de a fa is elférjen mellette.
A jobb alsó részt nagyon üresnek találtam. Gondoltam egyet és szépen körbevarrtam a 3 mintás papírból kivágott darabot. Hát nem lett tökéletes, varrásban eléggé kezdő vagyok. :) És még csak papírt varrtam géppel! :D
Ezután kicsit jobban tetszett az összkép, de a jobb alsó rész még mindig üres volt kicsit. Odatettem egy darabka szalagot (régi Kit Klubos maradék) és egy virágot. A narancssárga nem a készlethez tartozott, a vidám organza tasakból van.
Végül, hogy kicsit feldobjam a kommentet is, néhány szót barna filccel ráírtam egy darabka kraft kartonra, kivágtam és az eredeti fekete szóra ragasztottam.
Részletfotók:
Remélem, tetszik! Nekem igen. :) Visszaidézi az őszi hangulatomat.

0 kedves megjegyzés