2009. március 1., vasárnap

Én és a cicám

Sokan már ismerhetitek Mázli cicát. Korábban készítettem róla egy minialbumot. Most az egyik kedvenc közös képünket szkreppeltem meg. És igen, ismét egy 30x30-as hagyományos oldal! :D
Íme:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil kartonok/Bazzil cardstocks: Dublin, Toronto
Basic Grey háttérpapírok/Basic Grey papers: Phresh and Phunky - Phlordilee, Phoilage
Hero Arts Hello Birdie akril pecsételőszett/Hero Arts Hello Birdie clear stamp set
Colorbox folyékony kréta/Colorbox Chalk Ink: Blue Iris
más papírok/other papers
betűtípus/font: CAC Leslie
szalag/ribbon
kenderzsineg/string
gombok/buttons
Prima virágok/Prima flowers
üvegmatrica festék/glass deco paint

Az alap Bazzil karton. Efölött Basic Grey papír. A szélét a korábban is leírt technikával "csipkéztem", csak most 5 Ft-ost használtam. Erre került egy újabb (narancssárga) Bazzil karton. A felső szélének elkészítéséhez 3"-es "csipkés kör" lyukasztót használtam. A papíron lévő indákat egy Basic Grey papírból vágtam ki ollóval. Pecsételtem még rá néhány (már jól ismert) Hero Arts madárkát Colorbox folyékony krétával. Erre került egy kék karton és a fotó alátétekkel, amik szintén egyszerű kartonból készültek. A feliratot nyomtattam és kivágtam. A betűtípus CAC Leslie. Jobb oldalon átkötöttem az oldalt egy szalaggal. Használtam még gombokat és természetesen Prima virágokat. A bal oldali nagy virág gombján kenderzsinegből kötöttem masnit. Sajnos nem volt megfelelő színű kenderzsinegem, de megoldottam, befestettem folyékony krétával. :) Jobb oldalon fent a Prima virágok egy szirmát levágtam és pillangókat csináltam belőlük. (Tudjátok az egyik jelenlegi mániám. :)) 2 virág közepén, a pillangók testén és a kék karton szélén üvegmatrica festéket használtam. Folyékony gyöngy helyett tökéletesen megteszi, sőt. Eddig még nem használtam ezt a színkombinációt, de már észrevehettétek, hogy mostanában egyre több színt használok és szokatlan kombinációkban. Remélem tetszik!
Részletfotók:
Köszönöm, hogy ma is erre jártál! További szép hétvégét!

1 kedves megjegyzés

Linsey írta...

Imádom ezt is, édes a cicus, meg az oldalon is nagyon jó a sok-sok nézegetnivaló!:)