2009. március 20., péntek

Az elmúlt pár hét eseményei

Először is szeretném megosztani veletek, hogy nagyon nagy örömre pár hete megkértek, hogy írjak egy cikket a scrap.hu-ra. Nagyon boldog voltam, mikor Erika felkért, nagy megtiszteltetésnek érzem. A hónap témája a scrap.hu-n a fodor és minden, ami fodros. A cikket a saját készítésű fodros díszekről írtam. Imádom a fodrokat, a cikkben pedig elárulom a praktikáimat. ;)
A cikk már fel is került a magazinba, megtaláljátok itt. Ezenkívül van néhány ötletem ebben a cikkben is. Remélem hasznát veszitek! Próbáltam minél érthetőbben fogalmazni. Nézzétek el nekem, ha valamit mégsem sikerült túl jól megfogalmazni, ez az első ilyesfajta próbálkozásom.
Másik fontos esemény mostanában, hogy egyik kedves ismerősöm és az osztálya felkért, hogy készítsem el én a tablójukat. Végzős gimis osztályról van szó. Természetesen elvállaltam, és nagyon jól esett, hogy rám gondolt(ak). :) Az elmúlt pár hétben a szabadidőm nagy része erre ment rá, és ezért alkottam és írtam ide keveset. Egyébként digitális tablóról van szó. Haladok vele, de azért még lesz vele jópár óra munkám. Remélem tetszeni fog a végeredmény az osztálynak. Majd megmutatom, ha elkészült.
Természetesen a suli is sok időmet leköti. Minden nap van órám, lassan jönnek a ZH-k is és a szakdolimba is bele kellene kezdeni végre. Ha vége lesz a márciusnak, remélem kicsit több időm lesz, mert kezdek kimerülni. Nem sokat alszom mostanában. De azért kikapcsolódni mindig jut egy kis idő. Szerdán voltunk bulizni a csajokkal. Nagyon jól éreztem magam. :D
Köszönöm, hogy benéztél! Reményeim szerint hétvégén alkotok végre valamit, és megmutizom. :) Addig is mindenkinek szép, tavaszias hétvégét kívánok!

2 kedves megjegyzés

Ányi írta...

Szia Atyus!
Gratulálok a cikkeidhez és a tablókészítésre való felkéréshez is! Elhiszem, hogy sok időd elmegy vele, de tuti jó lesz!
A fáradtság részben biztos a tavasz miatt (is) van, egyél sok gyümölcsöt és próbálj meg többet pihenni (jó tanács, mi?)
Üdv: Ányi

Szilvi írta...

Szuper lett a cikk. :) Szerintem tökéletesen érthető, nekem nagyon tetszett. Sőt, pénteken már ki is próbáltuk egy kolléganőmmel minialbum készítés közben. ;)
A tablókészítéshez sok sikert! Anno gimiben a mi tablónkat én készítettem... egyedül, hetekig. Üvegfestéssel készült, sok időm ráment, de megérte. Azóta a suli fő helyére került, ami klassz elismerés. :)