2012. szeptember 5., szerda

Új blogruha

Túl vagyok egy hosszú szüneten, egy döcögős újrainduláson, és végre eljutottam addig is, hogy a designt lecseréljem. Ennek kapcsán új nevet adtam a blognak, amihez új logót/fejlécet is terveztem.
Mit szólsz hozzá? Tetszik az új, egyszerűsített, bejegyzésközpontúbb dizájn?

Ezzel nagyjából egy időben egy facebook oldalt is létrehoztam, ami a kreatív tevékenységeimet fogja össze, a bloghoz kötődő dolgokat és a meskázást. Itt megtalálod a facebook oldalt, ha szeretnél "rajongó" lenni. :)

Köszönöm, hogy erre jártál!

2 kedves megjegyzés

Stiga írta...

Szép lett! :)

Csak azt nem tudom, hogy kell ejteni az elejét? C-vel, vagy K-val? :D


P: Stigu _@/"

Atyus írta...

Eszembe sem jutott C-nek ejteni. Egyrészt a cat, másrészt a created miatt. De persze úgy mondod, ahogy akarod. Konyakot is "Koniek"-nek mondod. xD
Puszi:
Atyus