2010. március 25., csütörtök

A húsvét jegyében

Pár órája került fel a húsvéti cikkem a scrap.hu-ra. Mónika húsvéti kosarával és dobozával együtt mutatom be benne két ötletemet.
Az egyik nem az én fejemből pattant ki. Sok hasonló, feldíszített kannát lehet látni a neten. Újrahasznosítottam egy papírvirágos kannát. Szerintem igazi húsvéti hangulatúra sikerült. Szerinted?
Főként Arenn - Tavasz készletének szuper nyomtatható figuráit használtam fel. Kiegészítettem még némi papírral, egy szalaggal és betűmatricával. Egy kis "mezőjelenetet" alkottam. A kanna elején egy nagyon mohó nyuszi ül, a sok begyűjtött tojása között. A többiek pedig "irigykedve" nézik. :)
Több kép:

A másik viszont saját találmány. Legalább is én még nem láttam hasonlót sehol. Ez egy hungarocell tojás, ami egyben fészek is, benne csokitojásokkal. :D
Mostanában eléggé belebolondultam az ilyen 3D-s hungarocell dolgokba. Gondoltam, húsvétra is gyártani kellene valamit. Remélem, még nem unod! :)

Az a jó benne, hogy dekorációnak is jó, de ajándékba is adható. Például ha van kislány rokonod, biztosan nagyon el lenne ragadtatva, ha kapna egy ilyet tőled. Amúgy is a fiúk járnak jól húsvétkor, biztos értékelné, hogy rá is gondoltál. :)
A cikkben részletes leírást találsz fázisfotókkal. Elég sok időbe került elkészíteni, de szerintem megérte. :)
Remélem, tetszenek, és tudsz belőlük ötletet meríteni!
Köszi, hogy itt jártál! Nézz be máskor is!
Szép estét!



Preparing for Easter. I decorate a can that can be use to collect eggs. I hand cut lots of printed animals and the lawn. It was hard work. :)
The other creation is made from polystyrene shape. Eventually it's a camouflaged nest with a duckling/chick and chocholate easter eggs. :)
I hope you like them! TFL! Good night!

2 kedves megjegyzés

hAnd-i írta...

mind a kettő imádnivaló... a tojás meg zseniális... nem hiába kaptad a kreatív díjat, megérdemled...

Viki írta...

Szuper ötleteid vannak, Atyus és nagyon tetszik a kivitelezés!
Vár rád egy kis díj a blogomban!
Illik hozzád!