2009. június 16., kedd

Bejja és én

Már régóta adós vagyok ezzel a bejegyzéssel, de a vizsgák fontosabbak voltak. De ma megvolt az utolsó is. Most már "csak" a szakdolim felét kell megírnom és jöhet a nyár! Kezdésként mondjuk a scrap-tábor! :D
Szóval a legfrissebb oldalam:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil kartonok/Bazzil cardstocks
Daisy papír/Daisy paper
Rayher papír/Rayher paper
fólia/clear acetate
Hero Arts Design Block: Flourish
Fancy Pants szilikon pecsét/Fancy Pants clear stamp
Inkadinkado szilikon pecsét/Inkadinkado clear stamps
Scrap Bazár egyedi és nem egyedi pecsétek/Scrap Bazár clear stamps
Creative Imaginations chipboard betűk/Creative Imaginations chipboard alphabets
glitter
Tim Holtz Distress domborítópor/Tim Holtz Distress embossing powder: black soot
Prima virágok/Prima flowers
Rayher gombok/Rayher buttons
Rayher szegecs/Rayher eyelet
kenderzsineg/string
Stazon tinta/Stazon ink: jet black
Colorbox folyékony kréta/Colorbox chalk ink: orchid pastel
strasszok/rhinestones


A fotó nem az igazi, élőben sokkal szebbek a színek. De nem sikerült jobbat csinálni.
A képek a szilveszteri bulin készültek.
A fekete karton a valentinos készletből van. Az alap Bazzil karton. A csipkés papírt a pénzérmés technikával vágtam Daisy papírból. A sárga közös papír a fotók alatt Rayher. A fólia díszek Stazon jet black tintával készültek. A jobb felső pöttyös egyedi Scrap Bazáros pecsét, a mellette lévő is Scrap Bazár, de nem egyedi. A virág közepében lévőre Fancy Pants pecsételővel pecsételtem a szöveget. A bal oldali indás Inkadinkado pecsételőkkel készült. A Bal alsó egy pöttyös kör pecsételővel készült a nyári minialbum készletben volt, a jobb alsó pedig Hero Arts DesignBlockkal. A fotók és a papírok néhány sarkát sarokkerekítővel kerekítettem. A virágok szokás szerint Prima virágok. A bal felső közepében Rayheres szegecset tettem. A másik kettő közepébe Rayheres gomb került. Az alsóra szintén a Fancy Pants pecsételővel pecsételtem.
A chipboard betűket csillogóssá tettem. Az "a" betűt ragasztópárna segítségével csillámoztam. A "b" betűt Tim Holtz domborítóporával szórtam be és hőlégfúvóval domborítottam. A domborított pillangó a Scrap Bazártól van. Ezt krétáztam, hogy még jobban kiemeljem a mintáját. Felül pedig átkötöttem az oldalt kenderzsineggel.
Kicsit "száraz" lett. Bocsi, de fáradt is vagyok, meg már régen készült, nem olyan friss az élmény, így nehezebb átadni. :) Szóval értitek...
Részletfotók:

Köszi, hogy benéztél! Szép hetet!

0 kedves megjegyzés