2009. október 9., péntek

Suli

Feldolgoztam az általános iskola első osztályos képemet. Főként a szeptemberi SBK készletet használtam. Ilyen lett:
Felhasznált anyagok/Supplies:
Bazzil karton/Bazzil cardstock
mintás papír/patterned paper: Cosmo Cricket
betűmatrica/alphabet stickers: American Crafts
Prima Viola filc inda/Prima Viola Art Strips Swirls
mintás ragasztószalag/patterned glue tape
virágok/flowers: SBK
chipboard számok/chipboard numbers: O'Scrap
miltonkapcsok/brads
Prima pecsételő/Prima stamp
címke/tag: Jenni Bowlin


A fotó rólam nem a legjobb, de csak ez készült ebben a szokásos sulis beállításban.
Alapnak a készletben lévő Bazzil kraft kartont használtam. Erre került a zöld írásos Cosmo Cricket papír. A jobb oldalon lévő filc indás sáv Prima Viola. Szerintem nagyon szép. :) A fotó alá félig becsúsztattam egy komment címkét. Még a táborban pecsételtem Rika Prima pecsételőszettjével. A virágok SBK termékek. A suli felirat és a két pöttyös virág közepén lévő virágok American Crafts betűmatrica készletből vannak. A zöld és sárga kord miltonkapocs a készletben volt, ahogy a sulibuszos ragasztószalag is. Az 1994-t O'Scrap chipboard be-szám készletből raktam ki. Használtam még a készlet egyik címkéjét a bal felső részen. A kraft karton szélét folyékony krétával körbekrétáztam.
Részletfotók:

Tetszik a zöld-srága dominancia. Azt hiszem később is fogom használni.
Szerintetek milyen lett?
Köszönöm, hogy benéztél!
Jó hétvégét és szép napot!

0 kedves megjegyzés